20.3.2008

Geena, Vihreä Vyyhti ja muuta (Geena, Vihreä Vyyhti and other things)


Tässä uusin kuva kultaiseta Geenani. Käytiin muutama päivä sitten läheisellä kalliolla napsimassa kunnon kuvasarja, kun äiti tarvitsi hyvää kuvaa Geenasta.

This is the latest foto of my dear Geena. I took many pictures of her a few days ago, when my mother told that she needed a good picture of Geena.


Harmaasta Tukholman tuomisesta on tulossa tosiaan se Revontulihuivi. Ensimmäinen kerä on jo käytetty ja jälkimmäinen menossa. Lanka liukuu hieman tottumaani huonommin neulottaessa ja välillä on vermistettava, etteivät silmukat jää liian löysiksi. Käsiin jää vähän rasvainen tuntu, mikä ei tosin haittaa mitään. Jospa tuo valmistuisi pääsiäisen pyhinä.

The gray yarn from Stockholm is turning into a Revontuli shawl. One skein has been used and the second one is currently being knitted. The yarn does not slide as well as I have used to and I have to watch that to stitches will not get too loose. The yarn leaves a slightly greasy feeling on hands, but it does not matter. Maybe I will finish this shawl during Easter holidays.

Tosi nopsaa palvelua oli Vihreässä Vyyhdissä. Perjantaina siellä kävin, eikä tahtomaani tuotetta ollut kuin muualla varastossa, niin tiistaina jo oli paketti töistä tullessa ovella odottamassa. Ihana postinjakaja oli sen siihen jättänyt, niin ei tarvinnut postista lähteä hakemaan. Kuvan tästäkin lisään vasta SNY -kauden jälkeen - ihan varmuuden vuoksi.

The service in Vihreä Vyyhti was very fast. I visited the shop on Friday, but they did not have the product I wanted. On Tuesday, when I got home from work, there was a parcel waiting for me on my door. Postman had been very nice to leave it there, so I did not have to go to the post office. I will post the picture of what was in the parcel after the secret pal season is over - just in case.

Ei kommentteja: